Sidste indlæg

Kære alle der har fulgt bloggen
Jeg har efterhånden kørt denne blog i en del tid, men jeg må erkende at overskuddet til at få lavet indlæg er faldet drastisk det seneste halve år.
Siden jeg blev far til nummer 2, har jeg simpelthen haft for meget at se til og selvom jeg gerne ville dele nogle af mine oplevelser fra studiet, så finder jeg sjældent tid eller overskud til at få det gjort.

Jeg har derfor besluttet ikke at skrive flere indlæg herinde, men kan selvfølgelig aldrig sige at noget nyt kunne ske en dag.

Jeg vil gerne give en stor tak til alle jer der har læst på min blog og fulgt mig i gennem det sidste stykke tid. Jeg håber det har givet jer et lidt større indblik i medicinstudiet og hvad det kan føre med sig. Jeg håber også for jer, der har ønsket eller stadig ønsker at komme ind, at det enten er lykkedes eller vil lykkes for jer at få en plads på studiet. Selvom det er hårdt, skal der ikke herske tvivl om at det et enormt givende, lærerigt, udfordrende og gennemgribende studie, der giver en nogle helt unikke kompetencer.

Al held og lykke herfra fremover til jer alle!

Mvh Lasse

Skriv et svar

